KAKO GENERACIJA Z UTJEČE NA TRENDOVE U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI

Oni su Generacija Z. Mladi ljudi rođeni između 1995. i 2012. godine. Stariji pripadnici Gen Z polako preuzimaju tržište rada, a u sljedećim godinama ta će generacija preuzeti upravljanje svijetom. Zovu ih prvim digitalnim urođenicima, jer nisu upoznali svijet bez interneta. Komuniciraju, posluju, povezuju se – digitalno. Svoje stavove o svemu oblikuje na društvenim mrežama, koje su im prirodno okruženje. Među negativnim stereotipima o njima najrašireniji su oni da su razmaženi, lijeni, nelojalni i bez poštovanja prema autoritetima. Zapravo su izuzetno zainteresirani za održivost, u poslu i odnosima traže svrhu i smisao, u fokusu im je mentalno zdravlje, usamljeniji su od prethodnih generacija, zabrinuti su za budućnost svijeta, posebno zbog klimatskih promjena, ali i za sebe u okruženju goleme nesigurnosti... No, što god tko mislio o njima, sve su industrije svjesne da je to generacija o kojoj moraju voditi računa kad planiraju što će i na koji način plasirati na tržište. Među njima je i beauty industrija kao izuzetno kompetitivno područje.

27.11.2025

Oni su Generacija Z. Mladi ljudi rođeni između 1995. i 2012. godine. Stariji pripadnici Gen Z polako preuzimaju tržište rada, a u sljedećim godinama ta će generacija preuzeti upravljanje svijetom. Zovu ih prvim digitalnim urođenicima, jer nisu upoznali svijet bez interneta. Komuniciraju, posluju, povezuju se – digitalno. Svoje stavove o svemu oblikuje na društvenim mrežama, koje su im prirodno okruženje. Među negativnim stereotipima o njima najrašireniji su oni da su razmaženi, lijeni, nelojalni i bez poštovanja prema autoritetima. Zapravo su izuzetno zainteresirani za održivost, u poslu i odnosima traže svrhu i smisao, u fokusu im je mentalno zdravlje, usamljeniji su od prethodnih generacija, zabrinuti su za budućnost svijeta, posebno zbog klimatskih promjena, ali i za sebe u okruženju goleme nesigurnosti... No, što god tko mislio o njima, sve su industrije svjesne da je to generacija o kojoj moraju voditi računa kad planiraju što će i na koji način plasirati na tržište. Među njima je i beauty industrija kao izuzetno kompetitivno područje.

GEN Z BIRA BRENDOVE PREMA SVOJIM VRIJEDNOSTIMA

Generacija Z gleda naprijed i oblikuje buduće trendove u industriji ljepote. Potrošači iz Generacije Z daju prednost čistim, učinkovitim i ekološki prihvatljivim proizvodima. To proizlazi iz njihova sustava vrijednosti, koji primjenjuju i na pristup njege kože. Njihove vrijednosti su održivost, inkluzivnost, autentičnost, educiranost i transparentnost. 
1. Autentičnost i transparentnost u njezi kože podrazumijeva da Gen Z cijeni iskrenost brendova i od tvrtki iz beauty industrije očekuje da budu otvoreni u pogledu svih sastojaka koje koriste za njegu kože, njihove učinkovitosti i izvora iz kojih dolaze. Brendovi koji otvoreno dijele svoje formulacije, objašnjavaju prednosti svakog sastojka i pružaju dokaze o učinkovitosti stječu veće povjerenje potrošača iz Generacije Z. Oni brzo prepoznaju marketinška pretjerivanja u vezi učinkovitosti i to im nije simpatično. Prednost daju rezultatima koji su potkrijepljeni znanošću.    
2. Održivost i etičke prakse znači da Gen Z  cijeni brendove za njegu kože koji preuzimaju odgovornost za svoj utjecaj na okoliš i društvo. Kao rezultat toga, raste potražnja za ekološki prihvatljivom ambalažom, formulacijama bez okrutnosti prema životinjama te sastojcima koji dolaze iz etičkih izvora. Brendovi se prilagođavaju pogledima Gen Z tako što sve više koriste biorazgradivu ambalažu ili ambalažu koja se može reciklirati, čime pridonose smanjivanju plastičnog otpada. Mnogi brendovi rade na tome da dobiju certifikate koji potvrđuju da ni u jednom dijelu njihova proizvodnog procesa nema okrutnosti. Važni su im i veganski certifikati, jer potrošači iz Generacije Z aktivno traže proizvode koji se ne testiraju na životinjama i u kojima se ne koriste sastojci životinjskog podrijetla. Brendovi koji govore o svojim izvorima, proizvodnim procesima i naporima koje ulažu u održivost stječu povjerenje i lojalnost ove ekološki osviještene generacije. 
3. Educiranost je Generaciji Z izuzetno važna jer žele razumjeti znanost koja stoji iza njega kože. Ta generacija cijeni znanje i umjesto da slijedi tradicionalne standarde ljepote, daje prednost rješenjima za njegu kože koja podržavaju dermatolozi, znanstveni istraživači i stručnjaci. Digitalne platforme otkrivaju da se pripadnici Generacije Z žele informirati iz pouzdanih izvora, a to uključuje kreatore znanstvenih sadržaja koji se tiču njege kože. Društveni mediji, podcasti i transparentnost robne marke igraju ključnu ulogu u oblikovanju njihovih izbora za njegu kože. 

ČEMU GENERACIJA Z  DAJE PREDNOST U NJEZI KOŽE 

Trendovi u njezi kože kojima Gen Z daje prednost pokazuju pomak prema istraživanju aktivnih sastojaka, razumijevanju njihovih učinaka i donošenju informiranih odluka na temelju osobnih problema s kožom. Čemu daju prednost - pročitajte u nastavku…
1. Jednostavnost i skinimalizam
Generacija Z teži minimalnim i učinkovitim rutinama, koje se nazivaju "skinimalizam". Ovaj se trend usredotočuje na korištenje manjeg broja proizvoda uz maksimiziranje prednosti, promičući uravnotežen i zdrav pristup njezi kože. Rutine su pojednostavljene, uključuju samo bitne korake – čišćenje, hidrataciju i zaštitu od sunca. Među ovom su generacijom popularni višenamjenski proizvodi, poput seruma koji hidratiziraju i posvjetljuju u isto vrijeme. Smatraju da minimalistički pristup štedi vrijeme i novac, ali i smanjuje otpad čime podržava održivost. 
2. Prioritet - sačuvati zdravlje kožne barijere
Zaštita i održavanje kožne barijere u fokusu je Generacije Z. Oni razumiju da je zdrava kožna barijera ključna za cjelokupno zdravlje kože. Trendovi ukazuju da Gen Z bira proizvode sa sastojcima poput ceramida, hijaluronske kiseline i niacinamida, koji djeluju na jačanje i obnavljanje prirodnog zaštitnog sloja kože. Umjesto grubih tretmana kojima se ljušti gornji sloj kože, oni se najčešće odlučuju za nježne, hidratantne formule koje podržavaju dugoročno zdravlje kože. Svjesni toga kozmetički brendovi neprestano donose nova, inovativna rješenja kroz koja jačaju ideju da zdrava koža počiva na čvrstim temeljima.
3. Akne – kako spriječiti, ali i liječiti 
Gen Z traži proizvode koji liječe, ali, prije svega, sprječavaju prištiće, pri čemu prednost daje učinkovitim, ali nježnim rješenjima. Naginje prema  umirujućim sastojcima koji pomažu u smanjenju upale i potiču zacjeljivanje kože. I dalje raste potražnja za proizvodima za čišćenje, laganim hidratantnim kremama i tretmanima koji ciljaju akne, ali bez isušivanja kože. 
4. Hidratacija 
Ova generacija daje prednost blistavoj koži, naglašavajući duboku hidrataciju kao temelj zdravog izgleda. Hidratantni serumi, lagane hidratantne kreme i proizvodi prožeti aktivnim sastojcima poput hijaluronske kiseline, glicerina i ceramida široko su prihvaćeni u trendovima njege kože Generacije Z. Ove formulacije pomažu u zadržavanju vlage, održavanju zdravlja kožne barijere i stvaranju prirodno blistavog izgleda. Umjesto da se oslanjaju na highlightere ili svjetlucavu šminku za sjaj, trendovi njege kože Generacije Z naginju poboljšavanju prirodnog sjaja kože. Proizvodi usmjereni na hidrataciju, kao što su sprejevi za maglu i noćne maske, stječu popularnost kao jednostavni načini za održavanje kože čvrstom, sjajnom i svježom tijekom cijelog dana.
5. Preventivom protiv starenja
Studije pokazuju da je čak 67 posto pripadnika Generacije Z već u ranoj fazi uključilo proizvode protiv starenja u svoje rutine njege. Ideja im je da djeluju preventivno kako bi usporili pojavu prvih  znakova starenja, a u tome se vidi i naglašen proaktivan pristup Generacije Z, koja ne voli čekanje. „Teškim“ tretmanima protiv starenja pretpostavljaju nježna preventivna rješenja kao što su svakodnevna upotreba seruma bogatih antioksidansima i lagane hidratantne kreme koje podržavaju dugoročno zdravlje kože. Sastojci poput niacinamida, peptida i hijaluronske kiseline stječu popularnost jer koži pružaju hidrataciju i zaštitu uz održavanje mladenačkog sjaja. Sve ovo govori da Gen Z doživljava njegu kože kao oblik brige o sebi te da  daje prednost dugoročnom zdravlju kože nad brzim rješenjima. 
6. Ne zaboraviti tijelo
Gen Z razumije da se njega kože proteže dalje lica, zbog čega se upravo među njima povećava potražnja za losionima za tijelo, uljima i kremama za ruke koje pružaju hidrataciju i njegu. Beauty industrija odgovara na njihov zov povećanom ponudom proizvoda koji su posebno dizajnirani za različita područja tijela, od umirujućih krema za ruke do dubinski hidratantnih ulja za tijelo. U njima su moćno sastojci koji osiguravaju da koža ostane zdrava i sjajna od glave do pete. 
7. Zašto im je važan mikrobiom
Generaciji Z u fokusu je i važnost održavanja zdravog mikrobioma kože. To se odnosi na prirodni sloj bakterija i mikroorganizama koji štite kožu, održavajući je uravnoteženom i elastičnom. Njega kože proizvodima koji vode računa o tome među Gen Z sve je popularnija. Svjesni toga brendovi koji prate ritam Gen Z u svoje proizvode sve više uključuju sastojke poput prebiotika, probiotika i postbiotika. Prebiotici održavaju korisne bakterije, probiotici unose dobre bakterije, a postbiotici pomažu u održavanju ravnoteže kože. Zbog toga industrija prebacuje fokus na nježne formulacije koje štite i jačaju prirodnu obranu kože, pomažući u održavanju uravnoteženog i uspješnog ekosustava kože.
8. Personalizirana njega kože
Generacija Z je specifična i po tome što daje prednost personaliziranim i više individualiziranim rješenjima u njezi kože. Umjesto proizvoda za sve radije će se okrenuti prilagođenim rutinama koje se bave njihovim jedinstvenim tipom kože i problemima koji idu uz to. U potrazi za najboljim rješenjima i savjetima koriste se aplikacijama, online alatima i konzultacijama pomoću umjetne inteligencije. Smatraju da im ti alati pomažu da lakše stvore rutinu njege kože koja će zadovoljiti baš njihovu personaliziranu potrebu. Trend personalizirane njege kože ne odnosi se samo na odabir pravih proizvoda, nego i na optimizaciju cjelokupne rutine. Trendovi njege kože specifični za Generaciju Z pokazuju snažan naglasak na brigu o sebi, a rutine njege postaju personaliziranije. Ljudi ne traže samo načine za poboljšanje svoje kože, već traže i iskustvo koje promiče dobrobit i svjesnost.

VAŠA MAGISTRA PREPORUČUJE

Proizvodi brenda NiKEL po svim kriterijima odgovaraju potrebama Generacije Z i prate njezine vrijednosti. Iza njih stoji znanost, jer je baš svaki proizvod kreacija je farmaceutskog znanja, koja, po strogim pravilima struke, potvrđuje učinkovitost prirodnih pripravaka i najfinijih biljnih esencija s porukom - Priroda njeguje i liječi! NiKEL proizvodi se ne testiraju na životinjama i klinički su i dermatološki ispitani, a svi su sastojci transparentno navedeni. 
NiKEL nudi mogućnost stvaranja potpuno personalizirane rutine, jer ima ciljane kolekcije za rješavanje određenih problema kože, a stručni tim će uvijek rado pomoći savjetom. Budući da Gen Z vodi računa o čuvanju ukupnog zdravlja kože te mu je važan mikrobiom, podsjetimo da je NiKEL još davne 2005. godine proizveo prvu probiotičku kremu u Hrvatskoj, koja je otada dobila niza zlatnih medalja i priznanja za kvalitetu i koju je svjetska asocijacija za intelektualno vlasništvo uvrstila u top 10 izuma u svom godišnjem izboru. NiKEL Probiotik krema obnavlja oštećenu kožu i čuva ravnotežu mikrobioma.  
Sve NiKEL kolekcije duboko hidriraju, a ovom prigodom istaknut ćemo samo neke. Kolekcije Hyaluron 12 molekula 100% je učinkovit kompleks za intenzivnu hidrataciju, volumen i mladolikost kože. Klinički je dokazano evidentno poboljšanje teksture kože, razina hidratacije, volumen kože kao i smanjenje finih linija i bora. Bogatu hidrataciju daje i kolekcija Control 365 – hidratacija & anti-aging, koja razvija ideju da je svaka koža drukčija te zahtijeva prilagođenu njegu. Intenzivna hidratantna Krema Nikelhidris u kratkom roku obnavlja površinski zaštitni sloj epiderme i sprječava gubitak vlage iz dubokih slojeva. Izuzetnu hidrataciju daje i kolekcija Smilje – Blistava koža, koja uz to učinkovito umiruje kožu. Kolekcija Ruža – Baršunasta koža nahranit će u najdubljim slojevima suhu kožu… 
NiKEL je, uz to, i najnagrađivaniji kozmetički brend u Hrvatskoj, koji je dobio niz uglednih domaćih i međunarodnih priznanja upravo za vrijednosti koje preferira Gen Z, a to su – kvaliteta, inovativnost, nježnost i učinkovitost, očuvanje održivosti, korištenje potpuno prirodnih sastojaka iz pouzdanih izvora, a neke su kolekcije dobile i svjetske ekološke certifikate… 
I zato, Generacijo Z, obratite se s povjerenjem. NiKEL je tu za vas, sluša i prati vaše potrebe!

BUDIMO U KONTAKTU!

ZA POSEBNE PONUDE I POPUSTE


Zahvaljujemo se na Vašoj prijavi.